مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-07حوادث

رشد 32 درصدی کشف سلاح شکاری غیرمجاز در شش ماهه اول امسال 


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از رشد کشفیات این اداره در شش ماهه اول امسال و برخورد با متخلفان شکار غیرمجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: در شش ماه اول امسال مجموعاً تعداد 33 اسلحه شکاری و جنگی مجاز و غیرمجاز در استان توسط مأموران اجرایی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در همین رابطه تعداد 108 نفر متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند که پرونده آنها در حال رسیدگی است، ادامه داد: در حوزه شکار و صید و طی این مدت 22 نفر قبل از اقدام به شکار توسط مأموران اجرایی دستگیر شدند.

محمودی با اشاره به اینکه با 34 مورد نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده و غیر زنده در این مدت برخورد شده است، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از تخریب 496 متر مربع از اراضی ملی جلوگیری به عمل آمد و 79 مورد آتش سوزی مهار گردیده است.

وی ادامه داد: در شش ماهه ابتدای امسال، مجموعاً تعداد 81 پرونده تخلف در مراجع قضایی تشکیل شده و در جریان بوده و تعداد 8 پرونده نیز مختومه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه آمار کشفیات سلاح در شش ماهه نخست امسال نسبت به وضعیت مشابه در سال قبل رشد 32 درصدی داشته است، تصریح کرد: این آمار بیانگر تأثیر افزایش گشت ها و پایش های یگان حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 32 درصدی کشف سلاح شکاری غیرمجاز در شش ماهه اول امسال 

رشد 32 درصدی کشف سلاح شکاری غیرمجاز در شش ماهه اول امسال